Thuisadministratie

Vind je het op orde houden van je administratie lastig? Is er niemand in de buurt die jou daar een handje bij kan helpen? Dan ben jij niet de enige.
BWI kan je voor een kortere of langere periode helpen met je thuisadministratie. Een vrijwilliger komt regelmatig op afgesproken tijden bij je thuis om jou te helpen met jouw administratie. Onze vrijwilligers hebben hier ervaring mee en worden ook ondersteund door professionals.

Wat kunnen we doen tijdens onze afspraken?

  • We houden samen jouw administratie bij.
  • We nemen samen de binnengekomen post door.
  • We ordenen samen de post en bergen deze op in de daarvoor bestemde map.
  • We kijken samen hoe we je inkomsten en uitgaven in balans kunnen krijgen en houden.
  • We helpen jou om budgetvaardigheden aan te leren.
  • We kunnen je, zo nodig, doorverwijzen naar andere diensten, in overleg met de professional.

Thuisadministratie heeft twee hoofddoelen:
1. Het zorgt ervoor dat je gebruik maakt van alle financiƫle regelingen die er zijn, waardoor de kans op armoede afneemt.
2. Schulden worden aangepakt en/of voorkomen.

Wij helpen jou graag met al jouw administratieve vragen, onze hulp is gratis!

Is thuisadministratie iets voor jou, of voor iemand die jij kent?

Neem dan contact met ons op, bel 0164 672 049 of mail naar gripopgeld@bwiwoensdrecht.nl